|
کد خبر: ۲۵۵۴۴۳

عکس| اهانت وقیحانه شبکه عربستانی به سردار سلیمانی و شهدای مقاومت

عکس| اهانت وقیحانه شبکه عربستانی به سردار سلیمانی و شهدای مقاومت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از اهانت وقیحانه شبکه عربستانی به سردار سلیمانی و شهدای مقاومت بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، شبکه سعودی ام بی سی در برنامه آخر هفته خود، با پخش گزارشی به ساحت مقدس شهدایی چون شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و اسماعیل هنیه و شهید یحیی السنوار و دیگر شهدای مقاومت اهانت کرد.

عکس اهانت وقیحانه شبکه عربستانی به سردار سلیمانی و شهدای مقاومت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توهین بی شرمانه شبکه سعودی به شهدای مقاومت

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
شیوا
-
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
از کشوری که وهابیت من درآوری را بجای اسلام واقعی دین خود کرده اند
و از نسل ابولهب ابوسفیان بنی امیه و بنی عباس هستند انتظاری بیش از این نیست
پاسخ
مطهره
-
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
وهابیون معتقدند: شیعیان بدعت گذار هستند و خیری در مذهب شیعه نیست در حالی که آن ها خود هم دچار بدعت شده اند علمای اهل سنت می گویند: هیچ گاه مجالسی که پیامبر بر پا میکرد سرد و خشک نبود آن ها مردمی سرد و خشک و خشن هستند وهابیون شهدای جنگ احد رو که کنار کوهی به خاک سپرده شدند دور مقبره هایشان نرده کشیده اند که مبادا کسی سر قبر این شهدا بیاید و با زیارتش از این قبر ها شرک بورزد در حالی که حضرت علی رضی الله عنه روز جمعه قبل از اینکه به مصلا برای نماز جمعه برود به زیارت قبور می رفت حتی یک روز مریض شده بود و نتوانست برود مردگان به خوابش آمدند و گفتند: چرا امروز سر قبر ما نیامدی؟ محمد بن وهاب دیوانه بوده که مذهب وهابیت رو پایه گذاری کرده راستش رو بخواهید به مذهب شیعه هم هیچ اعتمادی ندارم شما در مورد نماز اهل سنت و مقایسه ی او با نماز شیعه چه قدر تحقیق کردید؟ من خیلی تحقیق کردم نماز مذهب اهل سنت با نماز شیعه قابل مقایسه نیست سجده ی مرد و زن سنی سر نماز آدابی داره مثلاً زنان در سجده ی نماز اهل سنت پای چپشان را زیر ساق پای سمت راستشان می گذارند و انگشتان دو پایشان را طوری قرار می دهند که به سمت قبله باشند در حالی که نماز شیعیان برای سجده هیچ آداب خاصی ندارند صلوات سنی ها سر نماز ابراهیمی هست ولی شیعیان چنین چیزی ندارند من وقتی به تاریخ اهل سنت مراجعه میکنم عاری از هر گونه تعصب هست مثلاً من راجع به حضرت فاطمه رضی الله عنه در تاریخ اهل سنت خواندم از شیعیان بیشتر راجع به شخصت این بانوی مکرمه تعریف کرده بودند و به حق که راست بود من لذت بردم ان شاءالله درباره ی ایشان توضیح خواهم داد.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
درود خدا بر رهبران مقاومت
? سردار دلها حاج قاسم سلیمانی??
شهادت هنر مردان خداست
هفتاد و پنج سال از عمر نجس صگیونیست می‌گذرد تاکنون دهها وزیر و رئیس صگیون پا به عرصه ظهور گذاشتند قتل و جنایت کردند اسرائیل بزرگ نشد دهها رهبر مجاهد و مبارز فلسطینی پا به عرصه ظهور گذاشتند و شهید شدند نتیجه چه شد؟ یک رهبر دیگر به میدان آمد
صهیونیست در قفس بتنی خود را محصور کرده و هر روز صدای آژیر و موشک آنها را در سوراخ موش وارد می‌کند
مقاومت پابرجاست مقاومت نابود نمی‌شود اسرائیل در امنیت نخواهد بود انشاالله با وعده خدا نابود خواهد شد
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
✔️ ?✌️لعنت بر گاو شیرده وهابی
پاسخ
مطهره
-
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
خوب البته که آمریکا پشت پرده ی حملات اسرائیل هست البته او با نخست وزیر انگلیس هم مشورت میکنه، به نظر من تا الان بالاترین مقام رو در بین شهدای مقاومت، یحیی سنوار داره او واقعاً مرد این میدان بود، مقاله ای در مورد برترین زن دو عالم در همه ی زمان ها در سایت حوزه ی علمیه ی اهل سنت خواندم که جالبه این جا مطرحش کنم رسول الله می فرمایند: ۴ زن برترین زنان عصر خودشان هستند مریم،خدیجه، آسیه، فاطمه زهرا با لقب صدیقه ی کبری، البته فاطمه فقط برترین زن عصر خویش نیست بر همه ی زنان در زمان های مختلف و حتی بر مریم، خدیجه، آسیه، هم برتری دارد، او برتربن زن دو عالم در اعصار مختلف هست نقل هست که رسول الله هر زمان که میخواست بوی بهشت را استشمام کند بوی فاطمه را استشمام میکرد رسول الله لقب بتول را به او داد یعنی کسی که مثل و نذیری ندارد محمد بن وهاب بنیانگذار مذهب وهابیت، گفته: رسول الله هرموقع فاطمه وارد میشده جلوی پای او بلند میشده از عایشه نقل هست که روزی فاطمه به خانه ی رسول الله می آید و پیامبر رازی رو در گوش او می گوید او اول گریه می کند و بعد می خندد عایشه می گوید پیامبر به تو چه گفت؟ من هرگز گریه ای که بعدش خنده هست ندیدم فاطمه می گوید من راز نگهدار پدرم هستم وقتی پیامبر وفات می کند عایشه باز می پرسد که جریان آن روز چه بود؟ فاطمه زهرا می گوید: پدرم اول به من گفت: هر سال جبرائیل یک بار قرآن رو به من عرضه می کرد ولی امسال دو بار به من قرآن رو عرضه کرد فکر میکنم اجل به من نزدیک شده و تو اولین کسی هستی که به من ملحق می شوی و من گریه کردم او گفت: آیا خوشحال نیستی که سرور زنان بهشتی و با ایمان هستی؟ و من خندیدم سوره ای در قرآن هست به نام آل عمران که مریم رو برترین زن دو عالم معرفی کرده رسول الله این آیه رو تفسیر میکنه و می فرماید منظور از این آیه این هست که مریم برترین زن دو عالم در عصر خویش هست فاطمه زهرا از او هم برتر هست و مایه ی افتخار مریم هست همانند این آیه، آیه ای هست که بنی اسرائیل را برترین قوم معرفی کرده در حالی که با ظهور اسلام، قوم اسلام ناب محمدی، از همه ی قوم ها برتر هست، زمانی که علی رضی الله عنه حسن و حسین «رضی الله عنه» رو به عنوان فرزندان رسول الله معرفی کرد عمر و عاص به او اعتراض کرد در حالی که سوره ای به نام سوره ی کوثر گویا ی ابتر نبودن پیامبر و ادامه ی نسل او از فاطمه رضی الله عنه هست.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
الکی رجز نخون
پاسخ
سمیه
-
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
تو برای احترام شیعیان به مرقد مطهر ائمه علیه السلام و زیارت کردن و احترام گذاشتن و دعا کردن بهانه تراشی میکنی که هیچ ضرری به اصل دین نداره ... اونوقت چون تو از خودتون درآوردید برای نماز باید پای چپ را زیر پای راست و انگشتان پا بطرف قبله باشه دینداریتون خیلی خالص هست !! برای همین تمام سنی مذهبان امامان عزیز را به شهادت رسوندند چون پای چپتون را زیر پای راست میذاشتید
پاسخ
مسعود
-
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دقیقا خبرگزاری‌ها و شبکه های وهابی عربی و فارسی زبانهای جیره خور اسرائیل و آمریکا فقط رجز بلدند
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
مطهره یک سنی است فلسطینی‌ها هم سنی هستند فلسطینی ها طرف مطهره هستند پس به مطهره احترام بگذارید تا رستگار شوید
کشورهای عربی هیچکدام فلسطین و لبنان را حمایت نکردند تا ایران را با اسراییل درگیر کنند هرکدام نابود بشه به نفع اعراب است ایران شیعه برای اعراب به مراتب خطرناک تر از اسراییل است
پس دشمن ایران کیست ؟
۱_ اسراییل
۲_ اعراب
۳_ بی‌حجاب ها
۴_ خودمان
۵_ چین و روسیه
۶_ گزینه ۴
پاسخ
فرزاد
-
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
ناشناس برانداز آشوبگر
دشمن ایران ۳ گروه هستند که باید با وفاق و اتحاد این ۳ گروه نابود شوند
۱_ اسرائیل
۲_ حکومت‌های عربی وهابیت
۳_برانداز وطنی شامل بیحجاب، منافق،تروریست،مزدور خائن، دین نما
۴_همه موارد
که در این سوال مطرح شده گزینه چهار گزینه ی صحیح است
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
به جان خودم احمقتر از شما نیست چون همش اشتباه میکنید
پاسخ
مصطفی
-
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
نسناس یقلوی قبل از اینکه قاشق چوسخوری دست بگیری و به غلط کردن بیوفتی یه گزینه میخوام به گوزینه هات اضافه کنم ۷ـ خود بی ناموستون
داستان دختری یهودی به نام اِستِر را بخون که در مورد نفوذ یهودیان به دربار هخامنشی به چه شکل خشایار شاه را مجاب به چشم پوشی در برابر قتل هزاران ایرانی بدست یهودیان تندرو نژادپرست در آن زمان کردند(جشن پوریم)و به من بگو چرا امثال شما سلطنت طلب های بی ناموس خر صفت برانداز بی بته و بی ریشه و خ مال از باباتون نتانی یابو حمایت میکنید به چه دلیل از اسرائیل و آمریکا حمایت میکنید؟ من فکر میکنم شما اجنبی‌ های یقلوی پرست کونترسو از نوادگان تخم و ترکه همون یهودیان و یانکی ها باشید هر کجا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام اسرائیل جنایت کرده یه عده با عکس پروفایل درفش کاویانی هخامنشی که همون سلطنت طلب های سی و نه پدر هستند از اسرائیل حمایت کردند دشمن اصلی مردم ایران شما بی هویت های غربگدای عررریایی هستید مثل رضا پخلوی برید به دیوار ندبه یهودیان سجده کنید که ایران جای شما نیست هررررری خوش اومدید در مورد ایران زرزر نکنید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
همون گزینه 7 که انتخاب کردی مبارکت باشه تو در مورد ایران نظر نده چون که مغز تو فقط در محدوده خرابه های شهرتون کار می‌کنه یه بار آوردند تهران مغزت هنگ کرده بود ترسوی بزدل فقط فحش بلدی بنویسی چون وضعت خرابه و همیشه آماده فحش دادنی معلومه هنوز بیماریت خوب نشده رو کوهان شتر بشین انشاالله خوب میشی
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
مغز تو هم فقط به فواحش و بی بندو بارها فکر میکنه پس نه برای ایران نظر بده نه برای اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
به جان تو . مطمعناً تو یه روانی هستی
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
چ مصطفی فحش میده چون از بچگی وقتی اذیت میشد فحش میداد تا ولش کنند به خاطر همین تو مغز پوکش جز فحش چیره دیگری نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
سنوار بعثی
پاسخ
لیلا
-
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
ناشناس : اللهم عجل لولیک الفرج بهت آموزش داده اینقدر فحاش و بی تربیت باشی ؟؟
پاسخ
لیلا
-
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
ناشناس
اللهم عجل لولیک الفرج بهت سفارش کرده که برای7 اسرائیل و اربابانش روی شاخه ها بپری
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
لعنت به اسراییل و منافقین و هرکسی که به مردم ایران ظلم می‌کنه و حق و حقوق ملت را نابود کرد
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
تو مواظب خودت باش واسه یه ساندیس پشتک میزنی
پاسخ
خادم
-
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
ناشناس صد در صد تو یکی از منافقین برانداز و اسراییل زده هستی و هر کسی که به مردم ایران ظلم میکنه
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟